beyzacmvrc merhaba canım, yaa ne güzel bir günde mi beyazladı kızınız? Maşallah ya🥰 inşallah bizimkide en kısa sürede geçer, genelde 3cü ayda geçiyormuş benim oğlum 3 buçuk aylık hala geçmedi o nedenle canımı sıkıyor biraz ama bizim de tahlillerimiz temiz çıktı çok şükür