birazquality ben birinciden sonra korunma iğnesi kullandım ama oldu işte şimdi iğne güvenim olmadığı için kullanmadım hap veremeyiz emziriyosun dediler spiral önerdiler bende bir cesaret edemedim gitti doğumum zor gectigi için korkuyorum bidaha o masaya yatmaya ama işte mecbur bir şekilde korunmam lazım sürekli böyle test yaparak psikolojim bozulacak valla geri çekilme kullanıyoruz da oda korunma sayılmaz tabi 😄