ahshdjdhddjjfjfj sanli17 Benim bebeğimde hem ağzından hem burnundan fıskırtarak kusuyordu doktorumuz reflu demisti
icos sanli17 Reflüsü olabilir.Birde emzirme şeklinizde yanlış olabilir.çok yatar pozisyonda ya aşırı yatay oldundada genzine kaçıp burnundan çıkabilir.
hanimhatun Benim bebeğimde öyle. Reflüsü olabilir. Emdikten sonra kafasını dik tutup biraz gezdirerek gazını çıkar mutlaka. En az 10 dk dik tutmayı dene. Birde yeni emdikten sonra altını alma yedikleri ağzına geliyor. Ben bu şekilde dikkat ediyorum