kukuliiii ZmrtDila benimde öyleydi 2 ay 19 günlük ellerini bağlıyorum kundakla odayı karanlık yapıyorum bide pış pış sesi açıyorum telden ağzınada bi emzik anca öyle uyumaya başladı deneyin ama hiç başk ses ışık olmasın
mirac_ervaa ZmrtDila keşke bizde sadece gündüzleri uyumasak 4 aylık olduk me gece uykumuz var ne gündüz gece sabaha kadar sallıyorum uyusun dıye gündüz bir şekilde idare ediyorum da gece insan perişan oluyor
icos ZmrtDila Ay aynı ay aynı gündeler. Benimki de öyle uyumuyor artı emmek istemiyor bir kaç gündür aglıyor durmadan.