kayrammm1 Kızlar oğlum bugün. 14:30da sünnet oldu, eve geldiğimizden beri uyuyor bi ara emzirmek için ve altını açmak için uyandırdım tekrar yattı. Bu kadar uyuması normal mi?
buseabike kayrammm1 bizde üç aylık olduğunda yapıldı sünnet saati yol vs derken bu aşamalarda uyuyamadığı için bir de yorulduğundan dolayı gün boyu uyumuştu
mirac_ervaa kayrammm1 valla bimiyorum ki bizde 29 günlükken yaptırdık ilk gün ağrıdan sürekli ağlamıştı durup durup ilaç verdiğim halde
mirac_ervaa kayrammm1 lokel anestezi olduysa bir sorun olmaz bence tam uyuduysa hala etkisinde olabilirde
Lalalac 3 aylıktı ilk gün bütün gğn uyudu:) 2. Gün özüne dönüyor:) çok rahat geçmişti canı yanmıyordu. İlaçlar uyku yapıyor:)
kayrammm1 Lalalac oh içim rahatladı, korkarak bekliyorum başında çünkü. Biraz gazı var gazınıda ben bacaklarını hareket ettirip çıkartıyordum şuan çıkartamıyorum da gece kıvranır gibime geliyor 🥹
MadameFadd Bizde yeni yaptırdık oğlum 3 aylık lokal anestezi ile yapıldı ilk gün benim oğlum da uyudu sürekli doktor ilaçların etkisinden dedi iki gün sonra falan normale döndü normal yani içiniz rahat olsun ☺️