metosunannesii 33 haftalik doğdu 1 ay yoğun bakımda kaldı. Yogun bakimdan ciktiktan sonra rop yaptırmamiz gerektiğini söylediler ilkinde göz damarları gelişmemiş 1 ay sonra tekrar yapılacak denildi ikincisinde düzeldigi söylendi daha gitmedik. Ben özel hastanelere hic güvenmediğim icin üniversite hastanesine götürdüm