Kızlar 1 aylık bebegım var gogus uclarım yara hala memelerım buyuk yanı sonradan buyudu o kahverengı kısım asırı genıs bebegım hepsını alamıyor agzına (dogru emzırmek ıcın soylenıyor ya tum kahverengı alanı agzına almalı dıe ) klasık pozısyonda emzırıyorum hala yaralarım gevmedı emzırırken acıyo napabılırım bıde emzırırken dıger gogsumden süt fıskırıyor bu durumdan cok sıkıldım zorlanıyorm baskasının yanında emzıremıyorm ılla dıger gogsume pompa takmam gerekıyor sutu toplaması ıcın yanı anlıcagınıx emzırmek cok meşakatli gecıyor benım ıcın benım gıbı olanlar varmı ya