katilcivciv Kizlar bebem 8. Hafta atagi geciriyor. Piskolojim alt üst oldu yavrum krizdeb cikamiyor aglarken. Bir de bunun üstüne aşi yaptirip iyice cocugu zorlamak istemedigim icin aşisini daha sonra yaptirmayi düsünüyorum. Bu mümkün mü yapan varmi??
Srcz katilcivciv ben de erteledim şansıma o hafta çok hastaydım iyi ki ertelemiştim hasta halimle bakamazdım ilgilenmezdim
MeetJoeBlack katilcivciv korona olduğumuz için 2. Ay aşıları 15 gün geç yapıldı. Aşının sonraki aylardaki dozları da hep 15 gün geç yapıldı.
dmlagnr Bizimki hastaydı 2.ayin sonuna erteledik ancak diğer asilarda ertelenmek zorunda kaldı bu yüzden birde şey diycem bebekler herturlu ağlıyor bence yaptır gitsin 🥲
MeetJoeBlack Btl61 şuan 27 aylık , herhangi bi problem olmadı çok şükür. Bir aşıda gecikme olunca diğer dozu için zaten hemşire geç çağırıyor, o ayarlıyor yani.
MeetJoeBlack Btl61 devlet aşıları hepsi aynı gün yapıldı. Sadece verem aşısı ayrı geliyormuş , o ayrı yapılmıştı.