Siz de yediklerinize dikkat ediyorsunuz değil mi, rezene de içiyor musunuz ?
Bizim oğlan dört aylık oldu,
O da kolik değil ama yüksek gazlı olduğu zamanlarda kurutma makinesi ile çok sıcak olmayacağına emin olarak ısı veriyorum hem sesi hem isisi rahatlatıyor.
Hiç ilaç kullanmadık, ben de merak ediyorum yazılacakları.
Kolay gelsin.