Kızlar 20 sinde beri adetimi bekliyorum hala olmadım gebelik vs yok haptan kaynaklı adetim kesildi adamıda yaklaştırmıyorum 2 haftadır alıştım mis😂😂😂 çocuklar olunca asla yanaşmayız anca okulda vs olunca bu hafta fulll tempo her gün dua ediyorum olayım diye aylık iğne yaptırıcammm çünkü adetin ilk günü zylanddd hap kullanıyordum 2. Kutum bitti adetimi kesti lanet hap şaşırdım cidden artık ne yapsam daha ne kadar beklicemmm 🥱