KLbRaa
Saçımı başımı yolucam az kaldı.
Uykuya acayip direniyor bu ara.
İştah aynı zaten hiçbi zaman çok açık değildi.
En büyük sorunumuz kıyafet. Sürekli soyunuyor çorap ayağında durmuyor üstünü çıkarıyor filan dışarda mont giydiremiyorum kara kışın ortasında hiç öyle oyunla moyunla kanmıyor cok denedim artık bazen bas bas bağırıyorum üstünü giy hasta olcaksın diye