curlymomms biz de çok büyük değiliz daha 2 ay 3 günlük bebeğim. Bağırsklarındaki gaz problemşni çözdükten sonra baya rahatladık. Ama ağlamalar devam ediyor. Uykuya direniyor maalesef çok fazla. Ama en azından artık emdikten sonra yarım saat filan ağlamıyor.