tugbaa35 ilk oğlum 38+0da 3 kilo doğdu sarılık olmadı 1 aylıkken 4 buçuk kiloydu emzirdim yani ikinci oğlum 39+3de 3200 doğdu hastanede 3150ye düştü 15 gün sonra sarılık olmuş 3050ye düştü 1 ay sonunda 3700 zor oldu ememiyomuş meğerse mama ile devam edince kilosu düzeldi sütü bıraktı malesef