Kızlar ben pazartesi günü Ella aldım cuma cumartesi ilişkim oldu pazartesi ilaçı alıp içtim dün ve bugün kanamam oldu ama adet kanaması değil dün azdı ama bugün biraz daha yoğun geliyor neden böyle bir şey oldu Bilginiz var çünkü adet görmeme daha bir kaç hafta var ?