Merhaba arkadaşlar bebeğim 6.5 aylık , 6 gündür balgamlı öksürüyor aynı zamanda burnu da akıyor.Hergün burnunu 4 5 defa serum fizyolojikle yıkayıp aspiratörle çekiyorum buhar veriyorum fakat bi düzelme olmadı gibi emmeye gelince çığlık çığlığa ağlıyor emmek istemiyor. Doktora gittim ciğerleri temiz ama Memeyi bırakmasından korkuyorum ek gıdayı da reddediyor. Ne yapmam lazım