4 aylık oğlum günde 2 kez kaka yapardı , dişim apse yaptığı için largopen antibiyotik kullanmak zorunda kaldım , oğlum kullanmaya başladığımdan beri günde 7–8 kez kakasını yapıyor her emmeden sonra , cocuguma bişey olurmu 🙁 mamada almıyor , ne yapacagımı şaşırmış durumdayım , cocuk emdiğini alttan kaka yaparak çıkarıyor .