Kızlar direk göz altımda şu tarz yağ bebeleri var bundan da küçük nokta nokta iki gözde de 5-6 tane ama bu bende bildim bileli 16-17 yaşından beri var annemdede vardı hiç sormak aklıma gelmedi doktora normalde sorun yok ama aynada birebir yakınlaşınca görüntüsünden rahatsız oluyorum bunun çözümü var mı hangi doktora gitmeliyim yaşayan var mı?
