Eşimin 3 tane kredi karti var biri 40 biri 14 biri de 5 bin biz bunların içini asla dolduramiyoruz bisey çıkıyor sürekli, asgari ödemesini yapıyor eşim yani çeviriyor çünkü 40 bin olanın aylik ödemesi 13 bin geliyor biseyler alırken taksit yapmamışiz 😓 kredi kartlarını kredi çekip kapatmak mantıklı mı sizce ? 50 bin krediye 16 bin faiz koyuyor 12 ay ödemeli taksit tutarı 5 bin . Siz nasıl yapıyorsunuz fikir verebilecek var mı.?