Hanımlar merhaba
Bebeğim grip oldu maalesef ve burnu tıkandı aynı zamanda öksürük de var ancak burnu çok fena tıkalı ve ne yapsam asla açılmıyor. Serum fizyolojik şırınga ile sıkıyorum, hava veriyorum ama o hırıltı geçmiyor dolayısıyla ememiyor ve uyuyamıyor da. Videolarda izliyorum şırınga ile yıkamada çocuklardan bayağı sümük çıkıyor ama yok yok maalesef asla başaramadım. Sizin yönteminiz var mı çok zor durumdayız maalesef ki