aselmina28 Aranızda böyle rsv vurisi bulaşan varmi 14 günlük daha yatış dedi ama şuan iyi gördüm dedu yarın tkrr bakicm dedi yaşayan varsa nasıl tedavi edebilirim burnunu açık tutuyorum
mervee5555 aselmina28 merhaba bebeğim 12 günlük rsv pozitif dedi siz atlatabildiniznmi bu süreçte neler yaptınız ne tadavi aldınız acaba şuan morale coook ihtiyacım var
ugurcanz aselmina28 iki hafta önce atlattık. Bol bol burun temizleme ve antibiyotik. Crp yüksekti antibiyotik onun içindi. Yoksa virüs için herhangi bir ilaç verilmiyor. Geçmiş olsun. İnşallah çabuk atlatır miniğiniz
Eykoi Benim de bebeğim 2 aylık olacak rsv dediler iyi gördüm yatışa gerek yok suanlık Salı günü tekrar görelim dedi hava ve ilaç yazdı tedavisi de yokmuş rabbim şifa versin
aselmina28 Eykoi evet burnunu sık temizleyin 3 4 kere verin birde sıvı çok önemli onları yapın 2 haftaya biseyi klmz insallh gcmis olsun
aselmina28 mervee5555 sakin üzülmeyin Buhar verin 4 kere günde burnu temizlyn sık sık odasını havalndirin emziriyorsaniz sık sık emzirin bende öyleydim üzülüyor insan ama geçiyor bunları yapın geçer birde burun sprali stemar almistim o çok iyi geldi tuz lambasiyla
aselmina28 mervee5555 ama tabikibizim solunum skntmz yoktu o yüzden yatış verilmedi solunumuna hiriltisi dikkat edin hızlı nefes alıp veriyorsa götürün doktora
Winner Yaa çok geçmiş olsun, daha çok küçük. nasıl bulaştı ki? Misafir falan mı geldi eve nasıl oldu 😰😢