Deletedmom_110 biz de yanılıyor olabiliriz, benim zona daha genisti bunun dört katı falan. Belki küçük olduğu için zona olduğunu düşünmedi doktor. Ama çok acı veren bir şey, umarım hemen geçer :( en iyisi gitmek doktora. Bu arada zona da stresten çıkıyor