Kızım oldu olası hep böyleydi kan değerleri normal sadece d vitamini başladı doktor onunda pek etkisi oldu her öğün kavga dövüş bugün saat 3 e kadar hiçbişey yemedi bir kaşık çorba içti böyle bir zulüm olamaz resmen bana eziyet ediyor nasıl baş edeceğim bilmiyorum