Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 yaşını kısa süre önce doldurdu.ufsk ufak da yürümeye başladı ilk adım ayakkabısı almıştık giydirmeye çalışıyorum ama gördükçe korkuyor ayaklarını geri çekiyor ağlamaya başlıyor.daha önce bir iki kere giydirdim ama sizce neden böyle bir tepki veriyor olabilir ya da nasıl alıştırabilirim.