Bebeğim 5 ay 23 günlük oldu 3 gün kuralıyla yoğurt verdim ilk gün bir şeyi yoktu ikinci gün ve üçüncü gün ağız kenarlarında kırmızı benekler oluştu bir kaç tane acaba alerjisi mi var diye düşünürken 10 dakika sonra geçti ve çocuğumda herhangi bir gaz huzursuzluk vs yapmadı. Bebeğimin cildi çok hassas olduğundan yoğurdun temas ettiği yerlerde kızarıklık oluşuyor diye düşünmüştüm. 3 günden sonra bugün bir yemek kaşığı civarında yoğurt yedi ve yüzünde yine kızarıklıklar oluştu(yoğurdun değmediği yerlerde de) Bebeğimin kakası da mukuslu bir kaç aydır hangi doktora götürsem kilo alımı normal olduğu İçin alerji değildir dedi. Doğum kilosu 3.800 kızım şuan 7.600 civarı 6 aylık olacak. Anne sütünü sağarak veriyorum mama da içiyor. Normal bir kiloda olabilir ama ilk aylarda 1, 1 buçuk civarı kilo alıyordu ne olduysa 2.aydan sonra azalmaya başladı. 3.aydan sonra kilo alımı düşer diyorlar ama bilemiyorum iştahı da azaldı ilk doğduğunda daha iştahlı bir bebekti. Benimle aynı durumda olan var mıdır acaba, nasıl bir yol izlediniz görüşlerinizi yazar mısınız?