nnuurrr ben de kizim üç aylikken 2,5 tog almistim ev 20-22 arası değişiyordu. Aşırı sıcak oldu çocuk sıcaktan uyuyamadi bunaldi tabii ben sıcaktan oldugunu gec anladım cocuk gunlerce uyumadı. Tulumu giydirmedigim bi gece cok rahat uyudu bi kac kere daha denedim sonra attim tulumu. E bebekten 1,5 tog aldim onunla cok rahat etti . Belki bebekten bebeğe değişiyordur benim kizim sıcağı hic sevmiyor