sdakbyk Siyah kot pantolon almayı düşünüyorum hangi marka almalıyım LC Waikiki de aldıklarım hep tüyleniyor
Ogulluana sdakbyk stradivarius olabilir veya Zara en memnun kaldıklarım bunlardı. Maviden almıştım soldu hiç memnun kalmadım
birinsan14 Kotondan aldığımı senelerce gitmiştim yeniden aldım kötü çıktı. Bence yeni üretim her şey kalitesiz