3 aylık kızım var hipp kullanıyordum bende ilk doğduğundan beri çok gaz yaptı ve kilo almıyodu doğru düzgün sonra eczanede çalışan arkadaşıma sordum evolvia ve sma optiproyu önerdi. Sma mama aldım son 2 aydır kullanıyorum kolik dedikleri çocuk gayet gazını çıkartıyo hipp aşırı gaz yapmış tuvaleteni bile iki günde bir yapıyordu. Smadan sonra kilo alması başladı çok yaradı kızıma. Tavsiye ederim araştırarak aldım kullanıyorum gayet memnunum :)