Tüylerim diken diken sinirlerim alt üst kafayı yicem. Az önce bebeğimin bezini değiştirmek üzere bi açtım bezin içinde böcek yürüyor. Ürperdim. Bu bez bebeğimin poposunda 2 saate yakın durdu. Ya bir şey yaptıysa, ya ısırdıysa, ya zarar verdiyse, ya zehirliyse. Hiç bir şey yapmadıysa bile bebeğime verdiği rahatsızlık ne olacak. Kim bilir nasıl kaşındırdı. Düşündükçe çıldıracak gibi oluyorum. Hemen Google’a girdim, bebek bezinde böcek yazdım ve aynı markaya aynı böcek ile başka şikayetler de var. Ne hikmetse marka da aynı böcek de aynı. Hemen paketin başına geçtim tek tek diğer bezlere baktım ve bir tane daha bezde böcekle karşılaştım. Biz bu ürünü trendyoldan ambar ekspress diye bir satıcıdan aldık. ürünün üretim tarihi Eylül 2023. biz ürünü 1 Aralıkta satın aldık ve daha 4 gündür kullanıyoruz. Şikayetvar’a videolu bir şekilde şikayetimi bildirdim. Marka hemen benimle iletişime geçti. Fakat suçu satın aldığımız satıcıya atıyor tabiki. Satıcının ürünü saklama koşullarından kaynaklı olduğunu söylüyor. Ürünü tekrar onlara incelenmek üzere göndermemi rica ettiler. Ürünün yenisini bana göndereceklermiş. Göndermeyin ben bir daha sizin ürünlerinizi kullanmam dedim. Ben bu konunun üzerinde durmak istiyorum ve peşini bırakmak istemiyorum. Basit bir konu değil bebeğimin sağlığı ve hayatı söz konusu. Nasıl bir yol izleyebilirim var mı fikriniz?