@Okyanusolmak çok huysuzdu doğru düzgün uyumuyodu sürekli ağlıyordu kakasının rengi hep yeşildi sürekli ağladığı için kolik dediler ama alakası yokmuş enfeksiyon yüzünden hep huzursuzmuş çocuk. Bizim en çok dikkatimizi çeken şey zaten sarılık olmadığı halde yüzü, gözlerinin beyazı hep sarıydı. Enfeksiyon yükseldikçe ateşle kendini belli etti çok şükür 12 gün antibiyotik tedavisi oldu hastanede şuan çok iyi.