Merhabalar bebeğim 8 gün sonra 10 aylık oluyor. Günde 3 defa el gıda veriyorum ve 4 defa emiyor.
- Sabah 7 anne sütü
- 9 kahvaltı
-11 anne sütü
-13 13.30 gibi öğle yemeği
15 anne sütü
17.30 akşam yemeği
20 gibi anne sütü
Sizce böyle doğru mu anne sütünü azaltmak istiyorum ama zor gibi gözüküyor çünkü yemek yedikten sonra bile bazen emmek istiyor ve 10 aylık bebek porsiyonu nekadar olmalı sizce?