gokceokur Busragnr0 8 damla verebilirsin canım.benim eltimin kızına doktor sabah ayrı akşam ayrı kilo başına damla verdirdi.
Mittik-07 Bizim doktor da kilo başına bir damla dedi oğlum da 4 aylık ocean aldım ama başlamadım daha
neolmusyaani Epsilon benim bebegim 4 damla verdim çok fazla kustu neden acaba.. eczacı da 1 damla demiş ama burdan okuyorm kilosuna göre 1 damla diyorlar kafam allak bullak
Suldavulcu Ocean markasini kilo basina 1 damla kullanabilirsin doktorumda ayni sekilde bana boyle soyledi
Kubra2646 Suldavulcu yaa bana kilo başına iki damla dedi herkes farklı bi şey diyor ya ama başka bi doktor da instagraöda kilo başına 2 demişti
Suldavulcu Ama bazi doktorlar ornegin bestiron kan damlasini kilo ×2 damla söylüyor. Bence bebegin kan değerleri normalse kilo basina 1 damla yeterli olur diye düşünüyorum ve oyle kullanıyorum
Biz4kisiyizkardes Suldavulcu 3.5 aylıkken bakıldı kan değerine sonra birdaha bakılmadı kan ilacı da kullanamadık haliyle şimdi nasıldır bilmiyorum
Sunseet Biz4kisiyizkardes içinde demir oranı azmış bu markanın o yüzden kilo başına iki damla yazmışlardı. Bende ocean markasını araştırdığımda bu bahsettiğiniz yorumlarla karşılaştım ve bebeğim 15 aylık çok çabuk bitiyor ve pahalı. Kilo başına bi damla şeklinde veriyorum. 11 kilo 11 damla
Kubra2646 Biz4kisiyizkardes bizim doktorumuz her ilaç değişiyor dedi. Mikrofer i kilosunun iki katı kadar damla vereceksiniz. Ben başta az veriyormuşum bizim bebek sekiz kilo 16 damla dedi ben 4 damla vermiştim başta. Sağlık ocağından verdikleri 4 damla ama işte markasına göre değişiyormuş
Mervetnl Biz4kisiyizkardes ben 8. Ayda düzenli vermeye başladım 9. Ay kontrolünde hafif bir eksiklik çıktı endişe etmeyin. Mesela benim bebeğim 10 kilo falandı verdiğinde 1 ml veriyordum şuan 12 kilo günde 2 kereye çıktı doktor toplamda 2 ml veriyorum eczaneye sorsanız bile söyler
Epsilon @neolmusyaani açıkçası yanlış bilgi vermek istemem. Doktorumuzun tam olarak neye göre verdiğini bilmiyorum. İsterseniz doktorunuza danışın sizde. Ama tadından pek hoşlanmıyor benimki de. Bazen tükürüyor birazını. Belki ondan olabilir