Kızlar benim oğlum haftaya 21 aylık olacak aptamil kullandık hep doğduğundan beri emmediği için şimdi artık ek gıdayı arttırdık ama aptamil çok pahalandı bugün maması bitti ve Bebelac aldırdım eşime deneyelim diye uyku öncesi içiyor bazen de geceleri bir kez istiyor. Kullananlar nasıl memnun musunuz gaz kabızlık ishal vs yaşadınız mı ? Hiç mama değiştirmedik bu zamana kadar sadece ilk doğduğunda denemiştik bir kaç tane onların içinde de Bebelac yoktu fikirlerinizi yorumlarınızı bekliyorum teşekkür ederim 🙏🏼