Melkkkk Kızlar 4 ay 25 günlük bebeğim korona oldu ateş çok yüksek calpol veriyorum başka neler yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim
berikomoms Melkkkk canım bolca emzir benimde kızım 4 aylıkken covid oldu bolca emzirdim başka hiçbierşey yapamazsın ateşi varsa calpol ver ılık duş aldır tampon yap en son çare geçmezse fitil ver doktorunda zaten böyle yönlendirir muhtemelen
Melkkkk berikomoms teşekkür ederim canım doktorumuz sadece calpol ve ılık duş dedi emziriyorum bol bol insallah hemen geçer
berikomoms Melkkkk hissettiklerini o kadar iyi anlıyorum ki çok korkuyorsun şuan ama emin ol onlar bizden daha güçlü. Kızım bizden daha kolay atlatmıştı.
Melkkkk berikomoms evet çaresizim ne yapacağımı da bilmiyorum burnu akıyor gözleri akıyor öksürüyor Çocuklar hasta olmasın
berikomoms Melkkkk kıyamam nefes alması kolaylaşsın nebülizatörle varsa izotonikle hava ver canım oda rahatlatır