İlk cocugum emmedi mama kullandik bu bebeğim de 1 hafta sonra emmeye başladı tutamamisti silikon göğüs ucuyla tutturdum bebeğim guzek emiyor şuan memede uyuyup kalıyor ve memeden çektiğinde gaz cikariyor bana doyuyor gibi geliyor bı aglamasi flan da yok acaba gerçekten doyuyormu dur