Benim bebeğimde de var sünnetini 3.5 aylıkken yaptırdım o zaman sorduğumda doktor bize 7.ayda gel yapalım dedi anesteziyle yapıp dikiş atıcağını söyledi şuan oğlum 5 aylık korkuyorum bende dikiş dediği için ama farklı yerlere de sordum bazı bebeklerde dikiş atmayınca tekrar kesilen yer yapışıyor muş o yüzden dikişli yapacak inşallah kolay geçer