Oğlum 3 ay 9 günlük ve meme reddi yasiyoruz doktorumuz bu zamanlar meme reddi oluyor dedi hiçbir şekikde emmiyor normalde hem meme hem mama veriyorum biberona alıştırmak istemiyorum tamamen beni birakir diye enjektörle veriyorum ama çok sıkıntı yaşıyorm aç ve yemiyor benim gibi olanlar varmı ne zaman gececek bu durumm