berikomoms Ben emzirmeyi 2 yaşta bıraktım, sağarak veriyordum zaten o yüzden çok zor olmadı bırakma kısmı ama uyurken emzik kullanıyordu, onu da 18-20 ay civarı bıraktık tamamen, onun huzursuzluğu daha uzun sürdü. Bende odasını ayırmadım henüz, oyuncaklarına iyi uykular dileyip, banyo yaptırıp, pijamalarını giydirip beşiğine koyuyorum, uyku müziği açıp yan tarafına uzanıyorum, tam uyuyacakken bazen kendi kendini uyandırıyor, bazende hemen uykuya geçiyor, asıl problem gece uykusu oluyor, hiç bir şekilde yatmak istemiyor, ağlıyor, beşikten aşağıya inmeye çalışıyor, bir kaç zamandır arabayla tur atmaya çıkıyoruz ağlatmayalım diye 🥲