Aslansmommmm
Çok geçmiş olsun, ben yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim birkaç önerim olacak.
En başta bebeği izole hale getirmeniz ve sizde dahil ellerinizi yıkamadan bebeğe dokunmamamız gerek.
Bebeğin bulunduğu odayı sık sık havalandırın.
Mutlaka ateşini kontrol edin 3 saatte bir, ve en önemlisi nefes alıp verirken hırıltılı mı değil mi onun takibini yapın.
Burun tıkanıklığı içinde bir saatlik aralarla kafasını yüksek bir yastıkta olacak şekilde yatırın.( tabi bu hasta olduğu için) normalde yastık 2 yaşına kadar kullanılmaz.
Emziriyor musunuz bilmiyorum ama ona Şuan antibiyotik yerine geçecek tek şey sizin sütünüz.
Emzirme sıklığınızı artırın.
Çok geçmiş olsun tekrardan.