salakmisincemilee arkadaslar ablamin kizi 13 yasinda otizmli bi cocuk bi yerden duymus onemore international diye bi bant satiliyolarmis fiyati 10 bin tl almak istiyor duyan bilen kullanan var mi ben bu tarz urunlere itibar etmemesini soyledim ama merak ediyor
Elmsnghn salakmisincemilee işin ucunda evlat olunca insan ufacık bir umuda sarılıyor işte Allah’ım İnsaAllah işe yarar.
Minel-inannesi salakmisincemilee baktim nasil bisi oldugunada o agri bandi, romatizma, skolyoz gibi agrilarda kullaniliyo benim bildigim kadariyla.
salakmisincemilee Minel-inannesi evet ben de biraz baktim farkli hastaliklar icin kullaniliyor otizmle nasil bagdastirmislar onu da anlamadim
Minel-inannesi salakmisincemilee ablaniz icin cok gecmis olsun, neyi nasil yasadigini kendisi bildigi icin bi ümit gecmiycegini bilerekde olsa alip denemek istemis olabilir🤷 rabbim kimseyi dermansiz dertlere dusurmesin inşallah
biyiksiz_yorumcu salakmisincemilee burada bir hanımefendi vardı gaps diyeti ile otizmi bitirmişlerdi onuda bi araştırın bence
salakmisincemilee biyiksiz_yorumcu onu ilk tani aldiklari zamanda yapmislardi canim yani soyle yegenim 3 yasinda tani aldi sonra ozel egitimler arastirmalar vs ablam cok fazla uzerine dustu bazi takintili hareketleri var haliyle su an okuma yazma biliyor hece olarak cikarmaya calisiyor ama konusma yok malesef
Cocukgelisimcimomy salakmisincemilee otizim malesef tedavi edilen bir durum değil sadece durumu daha fazla iyileştirmek için yardım alabilirsiniz 🥺 Allah kolaylık versin ama band falan sadece paranızı kaptırmış olursunuz
salakmisincemilee Cocukgelisimcimomy evet ben de farkindayim soyledim bunlar para tuzagi diye ama cok fazla yiprandigi icin belki faydasi olur diye akli celinmis yoksa bunu en iyi kendisi biliyor 10 yildir bi anne olarak mucadele ediyor
salakmisincemilee Minel-inannesi evet oyle cok zor bize bile cok zor geldigi zamanlar oldu anne olduktan sonra daha iyi anladim