Merhabaa bebeğim 5 aylık diş çıkarıyor üst yan kesici dişi çıkmıs ateşi yok şükür ama ağız suyu çok fazla akıyor bugün doktora götürdüm hırıltı ve öksürük için geniz akıntısı varmıs boğazı da biraz kızarıkmıs dişten olabilir mi diye sorunca evet dedi ama ciğerine inmediği için antibiyotik vermedi öksürük de baya fazla evde ne yapabilirim bunun için mustela gögüs balsamı var sürsem fayda görür müyüm burun akıntısı yok ama yine de temizliyorum burnunu doktor olmasa da temizle o genizindeki balgamı yumusatır dedi