1annne Bebeğim 4,5 aylık ve yatarak emziriyorum az önce Instagram’da bir postta bunun çok zararlı olduğunu ve ciğerlerine kaçabileceğini gördüm canım sıkıldı göğüslerim çok şişiyor o yüzden bebeğim böyle çok rahat emdiği için emziriyordum ne yapmalıyım
ilaydacemiko 1annne aynı şekilde 4. Ayda meme reddini öyle aşktım 7 aylık oldu hala o şekilde emiyor hiç boğazına kaçmadı ama iyi araştırmak lazım
emilia 1annne 15 aylık, 5. Ayından beri yatarak emziriyorum. Bir problem yaşamadım, sütüm tazikli oldugu için böyle emzirmem gerektiğini söylemişti doktorum.
semAlya38 1annne bende 3-4. Ayınfna beri yatarak emxiriyorum yoksa boğuluyordu ememiyodu 10 aylık hala öyle emiyor