Merhaba, bebegim 5 buçuk aylık. Ocak ayında işe başlayacağım. Sağdığım sütleri biberonla verip alıştırmaya çalışıyorum ama asla almıyor. Ağlayıp kıyameti koparıyor. Avent, lansinoh, dr browns ve nuk başlığı denedim hiç birini istemiyor. Biberon reddine çözüm bulan var mı? Çok üzülüyorum. Aç bıraktık gene almadı, mememe yapışıyor.