kuzey-21 5 yıl oldu son evredeydi annemin. Hatta ilk öğrendiğimde doktor bana aynen şu cümleyi kurmuştu. “ annene iyi olacakmış gibi davran ama sen kendini hazırla. Annemin sağlığı önce alllaha, sonra annene en son bize emanet ” şok olmuştum ama rabbim bilir neyin ne olacağını. Son evreden dönen çok insan var annem gibi. Merak etmeyin içinizi ferah tutun dua edin.