XxDygu önermedi hatta bahsediğim de o 4 yaş üstü için dedi çocuğu uyutmak için değil kısa süreli baygınlık verir dedi
İçinde olan belli şeyler zararlıymış zaten araştırdım atak haftası dedi bir daha da duymak istemiyorum ağzından demişti sonra araştırınca anladım ki doğru diyormuş bazı çocuklar da tık olmuyormuş bazılarında sadece 10 15 dakika süresi olurmuş gerek yok bencede