Kızlar 1 buçuk aylık bebeğim var en başından beri sütüm olmadığından dolayı mamaya başladım ilk Biray kaşık biberonla verdim sonrasında avent biberona geçtim dünden beri bebeğim göğsümü emmek istemiyor biraz ısrarcı olunca emiyo istediği kadar hatta bir göğsümü 1 buçuk saat emdi az önce ama ilk başlarda ağlayarak iç çekerek emiyor. Sizce meme reddi mi ? Eğer öyleyse mamayı bırakayımmı kaşık biberona mı geçeyim çıldırmak üzereyim