Arkadasım için soruyorum. Emzirirken cerazette kullanıyordu ama emzirmeyi bırakıcak yasmine geçmek istiyor. Adet olması şart mı? Cerazete adetini kesiyordu o yüzden adetini kestiği için adet görmüyor direk yasmine başlayabilir mi ? Bilgisi olan var mı?