Doktorumla iletişime geçtim ekstra yediğin farklı bir şey oldu mu dedi hayır dedim sadece tahin pekmez yedim ekstra olarak süt ürünleri dedi gaz yaptığı için çok az tüketiyorum hani dikkat ediyorum yani alerji yapabilecek ekstra başka bir şey yemedim haftaya da 4 ay kontrolümüz var ama belki sizlerden birinin başına gelmiştir veya bildiği bir konudur o yüzden buraya da yazmak istedim