Kızlar ben bu haktan yararlanmak istiyorum fakat bazı yerlerde en az 1 ay önce işyerine bildirim yapılmali yazıyor? Aranızda bu haktan yararlanipta dönüş tarihinde iş yeriyle görüşen var mı ? Normal şartlarda bu ayın 17sinde başlamam gerekiyordu. Ama bir ay öncesinden bildirmem gerektiğini bilmiyodum bu durumda bu haktan yararlanamaz miyim ?