Nur_61 Anksiyete ve tahammülsüzlükten dolayı ilaç kullanıyorum kullanan da düzelir ilaç bırakan oldu mu hoc acaba
queen_bee İlacı bırakmayı düşünüyorsanız, birden bırakmayın. Doktor kontrolünde yavaş yavaş bırakın bence