Pony54 Hangi kullanıcıyı yorumlarıyla dikkatinizi çekiyor? Oturup bi kahve içmek, arkadaş olmak istediğiniz biri var mı? Sohbet amaçlı açılmış bir posttur 🫶🥰
incitomm Pony54 ben hiç merak etmiyorum tüm annelerimiz tatlı şirin minnoş 🌸🤍yüz yüze görüşüp tanımadan sevmek mi o yok bende ahaha😁
ruveydaensar Pony54 birini etiketlesem diğerinin gönlü kalır , hepsine de ben uğraşamam 😂 kendilerini bilenlere öpücükler😘😘
uynakbalina Pony54 hiç biri çünkü herkes aşırı samimiyetsiz burda aşko kuşko gruplarda hahhoho ne slk yhaaa,, ayrıca biriyle arkadaşlık yapınca totosu kalkıyor bir anda ve hooop seni silebiliyor kendi kendine triplenip 😄
incitomm Pony54 sohbetini seversin ama tanidiginda degisebilir garantili olmak lazım kız 😁😁 sevmek güzeldir sen sev 🤍🌸
Forumunsultaniasude uynakbalina bence herkes değil yıllardır görüştüğüm çok kaliteli arkadaşlarım var demekki sen seçemiyorsun olamaz mı canooo 😃
Akif-63 uynakbalina ay içimi okudun resmen geçen biriyle konuşuyorduk şaka amaçlı bişey yazdım durduk yere fırça attı hey allahım 🤦🏻♀️hani kotü biseyde demedim deseydim hadi neyse